Co is een held!


Korte update Co 12-05-2011
15 mei 2011, 12:00
Filed under: Uncategorized

Lieve allemaal,
Ik heb vanavond Melanie en Pauline even aan de telefoon gehad, Gerdine was op dat moment even bij Co. Ze wisten me te vertellen dat er een drain bij een van de longen weg was gehaald, dit houdt in dat daar dan geen vocht meer achter zit. Verder waren ze de medicijnen ietsie pietsie aan het minderen.
Geen gigantische stappen, maar toch iets meer dan niets.
Vanacht blijft Pauline bij Gerdine en Melanie.
Zover bij mij nu bekend gaan morgenmiddag Ton en Anty naar het ziekenhuis en Indera en ik morgenavond, misschien dat Maarten morgenavond met ons meegaat.
Van Simon en Miranda heb ik begrepen dat zij zaterdagmiddag willen gaan.
Verder sluit ik me geheel bij Arno zn mail aan, met zn allen zoveel mogelijk positieve kracht uitstralen.
Lieve groetjes Astrid.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Hallo Gerdine.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.
Zoals ik het lees is er gelukkig vooruitgang.
Hoop voor jou en je kinderen dat Co goed hersteld.
Hou jullie goed, groetjes,
Sjaak en Ellen Mak.

Reactie door Sjaak en Ellen Mak




Plaats een reactie